Wójtowicz-Szefler Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1693)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(642)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(496)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William
(463)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(363)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(345)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(276)
Донцова Дарья
(268)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(233)
Conrad Joseph
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Kraszewski Józef Ignacy
(216)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(211)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Steel Danielle (1947- )
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Roberts Nora (1950- )
(195)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Andersen Hans Christian
(187)
Mickiewicz Adam
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kneifel Hans
(183)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(182)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(168)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(157)
Головачёв Василий
(157)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(156)
Słowacki Juliusz
(156)
Collins Wilkie
(151)
Fabianowska Małgorzata
(149)
Żeleński-Boy Tadeusz (1874-1941)
(146)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(145)
Leblanc Maurice
(145)
Scott Walter
(144)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Psycholodzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Temat
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dzieci
(2)
Rozwój psychiczny
(2)
Wczesna interwencja
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wcześniak
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Diagnozowanie rozwoju małego dziecka. Cz 1. / Małgorzata Wójtowicz-Szefler. - Wydanie V. - Warszawa : Difin, 2018. - 162 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Książka ma charakter przewodnika dla psychologów, pedagogów, studentów lub opiekunów dziecięcych czy rodziców małego dziecka, pozwalającego na poznanie specyficznej sytuacji badania małego dziecka (od urodzenia do 5 roku życia) oraz możliwości wykorzystania narzędzi diagnozy rozwoju zarówno dzieci prawidłowo rozwijających się jak i zagrożonych niepełnosprawnością czy też niepełnosprawnych. Ocena poziomu rozwoju małych dzieci, pozwalająca na uwidocznienie obszarów dobrze i słabo rozwiniętych, ma szczególne znaczenie dla organizowania programów wczesnej interwencji lub wczesnego wspomagania dzieci z trudnościami w rozwoju. W postępowaniu diagnostycznym-interwencyjnym nie powszechnej zgody dotyczącej sposobu w jaki ma być przeprowadzana diagnoza, co powinna obejmować oraz jak powinny być formułowanie wnioski (opinie, orzeczenia) potrzebne do konstruowania skutecznych programów interwencyjnych czy terapeutycznych. Stąd rodzi się potrzeba rozszerzenia wiedzy na temat diagnozowania dziecka od najwcześniejszego okresu życia, gdyż wszyscy specjaliści są zgodni, że szczególnie ważny dla wspomagania rozwoju jest okres pierwszych trzech lat życia dziecka. [Difin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnozowanie rozwoju małego dziecka. Cz. 2 / Małgorzata Wójtowicz-Szefler. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 244, [1] strona : wykres ; 23 cm.
(Engram)
Książka stanowi pomoc w doborze trafnych narzędzi do diagnozowania rozwoju i może być wykorzystana przez różnych specjalistów pracujących z dzieckiem od urodzenia do 5. roku życia. Opisane w tej publikacji metody zostały przedstawione z perspektywy doświadczonego praktyka, czyli osoby, która posługuje lub posługiwała się nimi w ramach prowadzonych badań normalizacyjnych lub walidacyjnych, udziału w projektach badawczych, a także w ramach działalności diagnostycznej i terapeutycznej prowadzonej w różnych ośrodkach pomocy dziecku i rodzinie. Oznacza to, że większość z tych metod autorka poznała szczegółowo podczas specjalistycznych szkoleń i zdobyła wymagane uprawnienia diagnostyczne (jeśli do stosowania danej metody były takowe wymagane) lub też zdobywała doświadczenie w posługiwaniu się nimi pod opieką innych specjalistów wyszkolonych w stosowaniu określonej metody. [Difin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka stanowi przewodnik we wspomaganiu rozwoju dziecka urodzonego przedwcześnie - od momentu przyjścia na świat do rozpoczęcia nauki w szkole. Poruszane w niej tematy dotyczą zagadnień, o których mówi się zbyt rzadko po opuszczeniu przez wcześniaka szpitala. Bardzo ważnym elementem profilaktyki zaburzeń rozwojowych czy chorób psychicznych powinno być uświadomienie społeczeństwa i wszystkich osób zajmujących się wcześniakiem po wyjściu ze szpitala, że nadal są to dzieci znajdujące się w grupie ryzyka zaburzeń w rozwoju i z tego względu powinny mieć możliwość dostępu do odpowiednich programów wczesnego wspomagania rozwoju. Książka może być przydatna dla opiekunów małego dziecka, rodziców, osób pracujących w ośrodkach pomocy rodzinie, poradniach specjalistycznych, żłobkach, przedszkolach czy szkołach. [Difin]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616/618 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej