Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Autor
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(7173)
6-8 lat
(4431)
0-5 lat
(3442)
9-13 lat
(3313)
Młodzież
(2041)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1482)
Dorośli
(303)
Szkoły podstawowe
(190)
18+
(160)
Rodzice
(104)
Szkoły średnie
(74)
Szkoły wyższe
(55)
Nauczyciele
(28)
Szkoły ponadgimnazjalne
(28)
Klasa 1.
(23)
Klasa 4.
(17)
Klasa 6.
(14)
Licea
(14)
Gimnazja
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 8.
(13)
Klasa 3.
(12)
Klasa 2.
(11)
Logopedzi
(11)
Psycholodzy
(11)
Bibliotekarze
(10)
Klasa 7.
(10)
Pedagodzy
(10)
Technikum
(9)
Poziom podstawowy
(6)
Przedszkola
(6)
Księgowi
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Poziom rozszerzony
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Animatorzy kultury
(3)
Klasa 1
(3)
Kobieta
(3)
Nastolatki
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Studenci
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Chłopcy
(2)
Dziewczęta
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
Kobiety
(2)
Lekarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Prawnicy
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
0-5 la
(1)
13-17 lat
(1)
14-17 lat
(1)
1801-1900
(1)
6 - 8 lat
(1)
6-8 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adwokaci
(1)
Analitycy ochrony środowiska
(1)
Arteterapeuci
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Dermatolodzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy instytucji kultury
(1)
Dziecie
(1)
Ekolodzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Główni księgowi
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 5
(1)
Klasa 6
(1)
Leśnicy
(1)
Malarze
(1)
Małżonkowie
(1)
Mechanicy maszyn i urządzeń przemysłowych
(1)
Myśliwi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Dress code
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Korespondencja
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Okulografia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Savoir-vivre
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje ; 24 cm.
W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 C [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. [Empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej